Godnatt

Ah hej mina vänner.

Jag och Carro var somsagt ute och åkte inlines ikväll. Det var verkligen super mysigt, jag älskar inlines, det är hur kul som helst!
Vi lyckades dock dessvärre tima våran åktur precis lagom till spöregnet och vi var minst sagt blöta när vi stannade vid centrum för att ringa Carros syster, desperata efter skjuts. Fy sjutton vad det regnade alltså. Vi båda hade paraply men det var tametusan inte mycket som var tort på oss.
Hur som helst, vi blev väldigt tacksamt upphämtade och åkte vidare hem till Carro, där satt vi och mös ett tag.
Nu är jag dessvärre super trött.

Mamma sa att hon skulle plinga mig 9.00 imorgon för att få med mig på ett muskelpass. Hmm, det kan ju hon fetglömma!




Godnatt kära vänner. Ses och hörs imorgon? :)

Puss D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0