Snart åker jag till Åland.

Hej mina vänner.

Jag orkar inte berätta så mycket om gårdagen, kan dock säga att vi hade det väldrig trevligt. Min kamera är ju på lagning men de knäpptes en hel del andra kort så antar att bilder kommer upp i bloggen lite senare.

Nu ska jag börja packa inför resan. Jag ska vara borta i en vecka så det kommer behövas en hel del kläder..
Förresten så kommer Jen och Mika följa med, eller de kommer åka över, stanna en natt och sen åka hem igen. Det känns skönt att få sällskap på båtturen, så jag är nöjd. 
Förresten.. När jag är på Åland kommer jag förmodligen inte kunna blogga..så ni får klara er utan mig i en vecka. Det överlever ni väl? Dock åker jag ju inte förens om över 24 timmar så riktigt än behöver ni inte sluta läsa bloggen förstår ni  : ).

Nu blire packningsdags. Hej på er.

The Archipelago in Åland

Ps. Be för att vädret blir bra nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0