Ny bloggis?

Nu ska jag strax hopppa in i duschen. Sand och sololja på hela kroppen, fräsch! Därefter måste jag packa upp mina kläder från resväskan, det suger att packa upp och jag drar alltid ut på det. Hm..
Förresten... jag gjorde precis en ny blogg, Emmelie har tröttnat på bloggen och det känns ju meningslöst att ha kvar en blogg som är bådas om det bara är jag som bloggar. Denicebaath.blogg.se.,, fast dessvärre tror jag inte att jag kommer att använda den nya bloggen. Jag älskar att läsa gamla inlägg och det känns liksom inte rätt att allt ska försvinna. Dessutom har jag inte alls koll på bloggdesign alls och det betyder att min blogg kommer vara galet ful, vilket jag inte heller vill. Haha.. Jajaaa får se hur det blir..  Jag lär ju meddela om jag börjar blogga på en annan sida iaf. hehe..

Just nu sitter jag och lyssnar på lejonkungensånger. Åh så bra disney är!

Jaja. Nu väntar duschen, sen mattags. 
Puss och hej!

D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0