Nämen älsklingar........

Nämen älsklingar. Ni behöver inte kika in denicebaath bloggen ännu, har ju inte ens bestämt om jag ska börja använda skiten. Hehe.

Jag har precis kommit hem från stranden och jag är milt sagt gaaalet trött. Det blev inte många timmars sömn inatt..
Igår var vi och åt middag i Kungsängen, vi hade väldigt trevligt och jag tror inte att vi drog därifrån förens klockan tre på natten. Jag, Jen och Mika promenderade hem till deras lägenhet och väl hemma poppade vi popcorn och satt och pratade lite.. Jag tror inte att vi var i säng förens klockan 5. Usch. Jenn hade bäddat upp på soffan men det var rikigt pina att sova där om jag ska vara ärligt. Extremt varmt vill jag dessutom lova. Klockan 9 gick jag upp och började fixa mig. Därefter begav jag mig hemmåt och efter ett tag, som sagt,  vidare till standen. Super härligt väder!






Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0