Lördag

Hej på er!
Ett inlägg med lite mindre alkohol i kroppen kanske skulle vara på sin plats. Vi hade väldigt roligt igår, iallafall hade jag det. Jag var på verkligen på toppenhumör! Däremot mår vissa mindre bra så här dagen efter. Mika har ett galet stort blåmärke på ryggen och han har ingen aning om hur det hamnade där. Jag tror dock att det var från när vi lekte hela havet stromar. Vissa satt mindre stadigt på stolen förstår ni. Hehe.
Förövrigt så ska vi åka till Tomtits imorgon istället. Eller ja, jag har väl egetnligen ingen aning om Tomtits ens är öppet imorgon men om det är de så ska vi åka! Jag har velat åka dit sen jag var liten., haha..

Nu ska jag hoppa in i duschen älskade vänner...
Puss puss

Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0