ljuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudbok

Godmorgon.

Hur mår ni idag gullisar?

Johanna var hos mig igår och då kom ljudböcker på tal. Jen och Mika brukar lyssna på ljudböcker och nu ska de precis börja lyssna på Twilight. Jag tycker det verkar super mysigt. Jag kan garantera att jag kommer tvinnga min blivande pojkvän att ligga i sängen och lyssna på ljudbok tillsammans med mig. Johanna tyckte däremot att ljudbok var lite pensionär-aktigt, hon är inte alls lika förtjust i det som jag är verkar det som.. Jag kan dock inte förstå hur man inte kan tycka om det, ärligt alltså. Skönt när man är trött i ögonen och inte orkar läsa själv ju. Nej fytusan. I morgon ska jag kila ner till bibloteket och låna en ljudbok.



Ljudbok = underskattat! Visst?, eller?


Förresten, johanna.. Observera tiden jag skriver.. 10:04.  Det säger ju allt.



Denice



D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0