Just a page in my diary


Förresten, haha.. Jag läste tillbaka i min gamla dagbok. Vill ni tjuvkika lite? :)


lördag, juni 24, 2006


Irma, min imra! vill så gärna ha kvar henne !

några va och provred i torsdags , pinsamt va grymt spänd och nervös när ja skulle visa upp henne så och gick me huvvet rakt upp och kuta hela tiden..., :(

men tjejjeen om red gick det faktist bra för, hon va duktigt och värkade som om irma skulle få det bra hos dom ! men få se om dom nu vill ha henne. men ja trro de för hon gick riktigt fint och visst hon betede sig riktigt illa ibörjan men det ger ju samtidigt en utmaning, men men ja vill ha kvar henne ! aajaa det ordnar sig...


Nu till midsommar,.. vi började med att käka hoss andrea, kött coh färskptatis!:)

sen drog vi till johannes, hade rätt kul där, rätt många nördar där men det blir vad man göre till:)

och me lite drika så märks dom knappt;) hahaha

aja jag hoppades på att X skulle komma men de blev inte så,.. jaja det kan ta sig och ja tycker att ja e rätt duktig på att inte hälsa och så på msn:D hahaa

;)

men därimot gåre lite sämre me att få kontakt me X för han har ju X nu. Haha, jag är cp 

men men får se hure gåår:P:)


söndag, augusti 6, 2006


Nu har Irma åkt  tillbaka

aj aj aj

grymt  jobbit !

börja fan böla när gayen lasta in henne i transpoeten

mata henne me slag.. JÄVLA CP IDIOT!!!!

Saknar henns grymt!


Tävlade toppen i  löstdags, gick inte så bra men ja e rätt nöjd iaf :)

förutom att ja glömde banan ! AJ AJ !


gaah ! Förresteen börjar sokolan snart.....

kommer vara sämst i hela klassen och komemr inte klara g i engelska FITTA !
Mitt liv kommer suga...............

torsdag, augusti 31, 2006

Vet inte vad jag ska börja skirva.

har precis läst igenom allt jag har skrivit och det jag kan konstatera är att fyysatan vad jag saknar min ronja, min irma och min gammla klass. Jag saknar allt som det var och allt som jag hade.... Skit assuuuuuuu


Stuntsamma.... Förrestensn.. har jag berättat om minna klädmärken?, HOT FASHION , princess nils och prins nils, haha framtiden är redan planerad! ;);) Desinger OHYES!

Förresten så har jag ännu en plan, jag har nämligen kommit fram till vad minna barn ska heta när det blir dags för det, haha lite tdigt påtänkt kanske men vafan måste ju planera livet eftersom man bara lever en gågn !:D

men killen ska iaf hete Milton, Leon eller Benjamin, flickan Melodie, Melissa  elr Samanta:D Jessy är också ett nice namn!!!

fina va ? noshit !

jaja nu ska jag hoppa i säng.

GODNATTTTTTT




Haha! Oj. Sjutton vad bra jag var på att stava. Hm.. Älskar att läsa vad jag tänkte och tyckte när jag var yngre. Undra om jag kommer tycka att jag är lika knäpp när jag läser det jag skriver nu om några år. Hehe, förmodligen. 
Jaja. Nu blir det film somsagt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0