jaja

VI åker jätte gärna till tomis, ska bli skitkul!


kom och sätt dig
var är mika då
ska vi åka hem till mig?!
betalar du taxi?
Då får denice sova i sin säng..
så sover vi in min säng
Ska vi åka till tomis ijoegon1+111??!
vilken tid då?
kolla upp öppettider?
jag fattar inte varöfr vi åker dit? vi är 18, 19 år liksom
ok? man är barn så länge man lever?
jag är slö nu
skön
jag fattar inte
jag vill jobba
så otoligt jävbla snabb
jag kör med två fingraqr
två händer
jag har lärt mig det här
på min hemma saknas ä
det är ingen knapp
de är skitjobbigt
jag tror du är jobbigare än mig
jag var nyduchad när jag kom hit
s också
jag vet!
kolla
hehe.
Nu börjar mika bli onykter
ja, du med
vii görsöker komma i säng snar
silvetuss, vill du ha dem?
nej nej nej nej
JENNILEE!!!!!!!!!!
TJa gumman
ska vi skiva igne?
jag vågar inte ens prata för du kommer bara skriva det är
hej lilla mickis!
hej
TARU SÖNDER MIN LOCKTONG
dick vill gå promenad...
gå om du vill det
Skärp dig
Det gör jätte jätte ont älskling
fan, my bad!
Det var my bad
Nu ska vi gå ut och gå
kom nu mika
gå en promenad så kommer du tillbaka om en kvart
kom igen nu mika
halv två vill jag att du senast ska vara hemma
okej, halv tre
men kom hem om 20 min!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ring sen
du bestämmer sen
jag älskar dig
fan vad osexigt det där är, erkänn!
får jag se!
stäng av det så går vi ut och röker
pallar inte tycket
ingwnting!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Jag ser ingentign i mina ögon
sa jag att han skulle ringa mig så är jag fan dum i huvudet!
skriv inte det
kom nu, nu går vi ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0