Hm.

Haha. Jag sitter och pratar med Emmelie i telefon, hon håller på att packa till Åland och vi pratar lite om vad jag ska ta med mig när jag kommer och så.
Nyss sa hon till mig att jag var tvungen att ha platta skor med mig.
- Denice, ta med dig ett par ballerina och ett par tygskor!, du kan inte springa i klackar bara för att vi ska fika.
- Jag äger ju inga ballerina.
- Nähä, men du kan inte springa runt bland får och kor i mjukisbyxor och ha högklackat.
- Jag skulle aldrig ha mjuksar och klackar Emmelie.

Lite senare i vårt samtal.

- Alltså Denice.. Det här kanske kommer skrämma vettet ur dig men..
- Vad?
- Ja, alltså du kankse inte kommer kunna duscha 2-3 gånger varje dag på Åland.

Alltså helt seriöst..  Fy vad jag garvade när Emmelie sa detta. Det låter som att jag är största nöten enligt henne. Så är det faktiskt inte, okej, jag vet att jag för det mesta bara springer i klackar men det är bara för att jag tycker att allt blir bättre med klackskor. Hållningen och längden och jag vet inte,inställningen. Allt blir bra helt enkelt.
Sen vad gäller mitt duschande. Jag älskar att duscha! Och ja, jag duschar rätt ofta. Däremot så har hälften av mina duschar inte ett renandesyfte. Jag tycker det är mysigt. Varmt och skönt. Så ni vet. Haha.


Denice 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0