Here i am

Äntligen va? ;)

Jag har seriöst inte tid eller ork att sitta vid datorn och blogga när jag har sommarlov. Men bara för att denice hotar med att börja skriva i en egen blogg så får jag väll göra något åt saken.
Här kommer bilderna från åland, från min kamera. Fler bilder kommer senare!

Jag och denice gör ett bästistest


Sara spelar äventyrsgolf


Me and sara


Pommes med bea på dinos, mycket smaskigt



Ölspelet, maria och sara


Me and sariiis


Pinko och milf elin på dinos


Sen gick vi vidare till knorring, jag och nettan


Nisse med fåren hos faster


Nisse redo att köra gokart


Hejdå


Jag och nis, fanns ingen bättre bild


Vi satt på knorring en stund


usch skit ful, men det bjuder vi på.


Nissi bissin




Happy? :)

XOXO EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0