Hemma

Jag är hemma nu älskade vänner!
Det glädjer mig att folk fortsätter kika in i bloggen trots att jag redan sagt att det inte blir någon blogg denna vecka. Lyckligtvis/ dessvärre ( kan ej bestämma vilket ord som passar bäst in) hade jag fel. Jag landade i Bålsta för en timme sedan och det är rätt skönt att vara hemma faktiskt. Jag behövde komma bort från Bålsta ett tag och när vi var på Åland hade vi det jätte bra. Dock är det som sagt nice att komma hem och sussa i sin egna säng. 

Jag tänkte väl egentligen inte säga så mycket mer egentligen.,, mest meddela att jag är hemma och så. Emmelie får lägga upp bilderna någon dag framöver.

Jaja. Nu blir det en dusch., sen väntar två väskor som måste packas upp. Jag använde inte ens 10% av mina kläder. Smart.


Godnatt och hejdå då vettja..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0