Hej

Hej på er!

Sommaren är tillbaka, toppen!!  Jag försöker vara ute i solen så mycket som möjligt men det är så himla svårt när jag bara är hemma. Det blir så väldans tråkigt..  Jag och Emmelie tänkte åka till stranden men eftersom jag vaknade så himla sent så struntar vi i det. Jag tänker ställa klockan imorgon och hoppas på att solen skiner lika mycket då.,

Hur som helst.. dagens planer är lite oklara. Ska kanske kila ner till Emmelie om några timmar, får se vad vi hittar på. Annars stannar jag hemma och käkar och därefter spelar minigolf med pappa och Carina. På kvällskvisten pratades det om lite bowling kanske.. hmm, återstår att se. 
Nu ska jag gå ut till solen igen. Hörs senare vettja. 

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0