Harry potter och halvblodsprinsen

Hej alla mina vänner!

Nu har jag bott hos Julia sen i fredags, har inte ens varit hemma än haha. Faktiskt varit jätte mysigt, i fredags satt vi på hennes utealtan drack vin och prata skit med mathilda, alex och julia. Dagen efter kom wiggo hit till julia så var vi barnvakt, det var så mysigt han är så söt. På kvällen gjorde vi smoothies åkte till ica och köpte chips och läsk, efter det åkte vi hem till martin där han var med jonis och jimmy. Jag tappade julias bilnyckel så hennes larmgrej gick sönder, kul att vi fick hjälp av 2 st som gick på teknik men vi klarade allt själva endå :) Sen åkte vi hem fetta oss och kolla på nolltollerans.

hur som helst nu börjar julia tjata här vi är rätt stressade, vi ska nämligen in och se på nya harry pottter i kista. Jag, julia, min hjärtis, martin, jonis, robin och hans flickvän. Nisse ville inte följa med, gav som förslag att hon kunde vara par med jonis idag men hon skulle endå känna sig som 7 hjulet hahah.


men nu ska jag in i duschen. Ha det så bra allihopa. XOXO EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0