Har ni sett den dräggigt fulla tjejen?


Har ni någonsin ett den där dräggigt fulla tjejen? Ja, hon som inte kan stå på sina egna ben utan hänger på hennes stackars vänner?  Hon som slöddrar när hon pratar och hon vars hår hänger i ansiktet? Hon som har sprängröda ögon och spyr för att hon har druckigt för mycket?
Såklart ni har!
Och om ni var i kungsängen igår och såg henne, klädd i lacktaijts samt en orang new york tröjja så ber jag om ursäkt. Det var mig ni såg och jag vill aldrig någonsin att ni ska se mig så igen.  
Herregud! Jag hatar att se såna människor. Pinsamt är vad det är! Man dricker så mycket alkohol som man klarar av, där med basta!
Igår var det inte basta, igår var det på tok för mycket.
Jag dricker aldrig på tok för mycket i vanliga fall. Jag har aldrig tidigare spytt och jag har alltid haft såpass mycket självkontoll att jag ska klara av att ta mig hem utan hjälp.
Jag ber tusen gånger om ursäkt till Gabriel, Alans bror, Jenn, Mika, mamma, Peder, pappa, Carina och resten av er som såg och tog hand om mig igår.
Verkligen förlåt!

Ni kan ju bara gissa hur jag mår idag.  Jag vaknade upp sittandes på toalett golvet klockan 9 på morgonen. Undrandes hur satan jag kom hem igår. (Nu vet jag att Gabriel och jag åkte taxi, tack!) Det första jag gjorde när jag piggnade till var att kolla så bankkort, legg samt att mobil var hemma. Sen kollade jag så mina linser var i säkert förvar. Därefter blev det en dusch. Tror aldrig jag uppskattat duschen så mycket som då, synd bara att jag fortfarande var för full för att njuta av den ordentligt.  När jag går in i mitt rum ser jag en handuk liggandes på sängen samt en röd spyhink nedanför. Först då slog det mig hur onykter jag egentligen var.
Jag somnade om och vaknade två timmar senare av veckaklockans irriterande ljud. Justja, Åland! Det bär av om en timma och här sitter jag, helt ofixad med en opackad väska. Det blir en tretimmars lång båtresa. Fucking great. Jag mår som jag förtjänar, minst sagt.


Jag har lite brottom förstår ni.

D

Kommentarer
Postat av: jen

hahahahahhahah :D:DD:D:D det är så sjukt kul! :d

lilla gumman min, .. ja sådär full som man bara är en gång i livet? Right! Det blir favorit i repris i helgen ;)

2009-07-15 @ 18:56:41
Postat av: nis

Hahaha:D Nej fytusan Favorit i repris?! Kan du ju fetglömma!

2009-07-16 @ 02:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0