gjg

Hjesisi


Jag, jen, mika, pappa och carina har spelat boul innomhus,det var roligt. Sen har vi lekt hela havet stormar. jag vann så det var jätte roligt. hehe. Innan jag kom hem och lekte boul så var vi hos tobbe, eller inte vi, utan jag, emmelie, julia och fiskis. Det var också trevligt. Blev väl lite väl mycket fotbollsprat kankse men fabijan berättade att han skulle söka till arons och det var såklat goda nyheter. Han skulle passa bra in på vårt jobb. De vet jag : ) !!!

Nu ska vi fortsätta leka, vattenkrig tror jag! Jag kommer vinna igen. jag vinner alltid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOVAR!

Hejdå


Denice


Ps. Mika förlorade alla spel vi spelade.
först kommer pappa sen kommer du
okej
ja faktikst
en stund till bara
du får vara uppe hela natten
nyss var du väldigt gullig men okej
om den ända som är fullare än du!
så jävla tråkiga ni är
jag ska ta en ciggis sen ska jag gå och sova
nu är de två som beghöver
VI ÅKER TILL TOMTITS IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Vi bestämmer det inmorgon!
det är massa cooola saker
Men jag har aldrig varit där
men vi bestämmer det!
det är fett soft!
Det finns en spegelbubbla
Jag vill sova här ikväll, men vi drar dit imorgon
Vill du ha en brunögd eller blåögd denice imoronn?
Nu ska vi ut och röka!
Hörra, var inte så jävla duktig på att dansa
Vill du äta innan vi gå och lägger oss?
Vi tar en glasss
Happ.
Din pappa oc jag håller med om att du också är onycker!
ja bryr mig inte
Jag frågade inte ens
Det Kan bli så ibland
Jag skiver allt vi säger
Ah vafan! det var ju så!
Spara sådär !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0