En vanlig dag i kina

Hej på er. Idag har jag varit på Sigtunahöjden tillsammans med moster, mormor och mina kusiner. Det var typ Kina festival, så det var massa kina inspererade grejjer där. Vi vek olika pappersmönster, skrev kinatecken, målade, prövade på chi gong samt såg någon föreställning. De sålde även massa kläder och andra smågrejjer. Jag köpte en söt blommig nessisär. Vi har haft en väldigt mysig dag måste jag säga, det är kul att göra något annorluna ibland..

Förörigt så saknar jag min kamera nu!! Det var precis tre veckor sedan jag lämnade in den och nu får det tametusan vara nog! Vill kunna ta kort på sommaren såklart. Det sugeer........




D


Kommentarer
Postat av: mammis

Mitt vackra hjärta. Vad jag har längtat efter dej. Tur att du verkar haft det ganska bra med mormor o moster under veckan. Puss puss

2009-07-31 @ 23:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0