En dag på stranden

Helo sweetie!

Jag kom hem från stranden för ett tag sedan. Jag och Jessica ställde klockan i morse och cyklade iväg till hagviken. Det var lite kyligt ibörjan men efter ett tag stekte solen som mest. Vi var till största del helt ensama på standen och hade det super mysigt. Däremot så ramlade jag när jag sprang på bryggan. Haha. Vi såg en utter i vattnet., (vi tror att det var en utter) så vi sprang upp mot land för att se på den lite närmare. Jag sprang först och och när jag skulle hoppa från en brygga till en annan så slant jag. Det var så roligt för när jag ramlade så skrek jag. När Jessica såg att jag ramlade så skrek hon. Sen blev det tyst i en sekund. Därefter upptäcker jag att mina brillor ramlat i vattnet så då skriker jag igen, Jessica tittar på solglasögonen som sjunker i vattnet. Skriker och slänger ner handen efter dem. Haha. Fy vad vi garvade alltså. Dock blev jag lite ledsen, jag har redan ett ärr på ena knät, ett till på det andra behöver jag verkligen inte!
Förresten har Emmelie inte plingat mig på hela dagen, vart håller du hus?!
Jajaaaaa. Inte planerat något för ikväll men nått kul ska vi väl hitta på..

Nu blir det en duschis. Sen middag antar jag.

Hej på er!
Denice



Förresten!! Pappa har hämtat min kamera idag! Det är ju super. Kanske kommer komma upp en och annan bild i bloggen framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0