Älskade sommar

Hej, nu får ni lite bilder från gårdagen. Igår var jag med becca i väsby och shoppade, tror aldrig jag varit så nöjd med allt jag shoppat någonsin och allt var på rea. Helt super bra! Jag köpte en svart jätte fin kavaj, ett par svarta cheap monday byxor, ett par jeans leggings, ett linne, ett halsband, ett par solglasögon och ett par bruna pumps. Jag älskar allt !!  : )

Sen på kvällen blev det kubb med, becca, sofia, bea, fabian och tobbe, sen åkte vi vidare till kalmarsand där fabian och tobbe tog sig ett dopp. Vi tjejer åkte vidare till väsby för att hämta beccas syrra från jobbet.

Idag har vi varit på stranden, jag becca, julia, fabis, tobbe, danne och andrés. Sen åt vi alla mat på napoli och så kom min hjärtis och markus förbi. Så nu ska jag snart till julia för att fixa mig, sen ska vi hem och mysa hos tobbe!


på donken med becca


 jag men mina nya solisar


Allt är nytt



XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0