With you

Just nu är jag på riktigt dåligt humör, jag vill bara gå någonstans och bara få vara ifred. Men dess värre har jag ingenstans att gå för att hemma hos min mamma är dom sjuka och de tänker jag verkligen inte bli. Plus att skolan börjar på torsdag och det gör mig ännu mer förbannad åh. Så nu sitter jag med högsta volym i öronen och lyssnar på musik och de som spelas just nu är With you med chris brown, shit jag undrar hur många ggr jag har lyssnat på just den låten jätte högt för att inte vara lika arg länge, många är de iallafall.

Förresten är jag skit sugen på fruktsallad åh vad allt bara suger nu.

Men nu ska jag packa ihop de jag behöver och åka hem till marlene, sover nog där inatt.

Later Emm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0