2008

Tänkte slänga upp lite bilder från förra året. Jag börjar bakirån och går frammåt i tiden..


Det här var förra nyår, vi var hos mange.



Emmelie fyllede 17 år




Vi hade teateruppvisning i skolan



Jag och Emmelie åkte som vanligt upp till norrland runt påsk


I april blev jag visst brunett



Pauline och Amanda fyllde 18 år


Ett tag där höll jag på att bli ett riktigt travproffs.



Valborg




Jakkrit wikström bokade en spontan resa till oss och var här över helgen




Treornas bal som jag och Emmelie givetvis var och kikade på




Skolavslutningen



Jennilee tog studenten



Ericas födelsedag



 Midsommar firades med bodensarna och jag och Emmelie hade storbråk med tjejerna.




Vi var uppe i Piteå under sommaren



Jag lämnade tillbaka älskade Toppen



Kräftskivan


Skolan börjar igen



Jag fyller 18 år




Vi var hos Tobias




Andrea fyllde 18år




High school musical on is tour




Breenders Crown festen i Eskilstuna




Minijulafton




Julafton




Nyårsafton



Lite blider från det gångna året gullisar :)

/nis

Kommentarer
Postat av: Anonym

shiiit det där va nästav över serri:P

2009-01-04 @ 02:30:59
URL: http://http://henkeyo.blogg.se/
Postat av: Nis

Vi är överserriösa med vår blogg serruuuu

2009-01-04 @ 19:55:57
Postat av: jen

fina bilder ;D is tour dock, = ice tour honey :p

2009-01-09 @ 17:22:22
Postat av: Nis

Vad begär du av mig, lite svengeslka här och där är inte hela världen ;) Haha

2009-01-10 @ 02:58:19
Postat av: Nis

Vad begär du av mig, lite svengeslka här och där är inte hela världen ;) Haha

2009-01-10 @ 02:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0