Nyår i korta drag

Okej, nyår i korta drag då..
Det började med middag hos Linnea, vi åt kycklingfilé och sen kesella mixat med frysta jordgubbar till efterrätt. Gottis.
Under middagen diskuterade vi hej vilt vart du skulle åka senare under kvällen. Eftersom det var lite blandade åsikter slutade det med att Natalie åkte till stan(?) Emmelie, Julia och Andrea åkte till Emmelies bröder och Jag och Linnea åkte till Alan. Det var rätt mycket folk hos Alan och vi hade roligt. Jessica kom dock in med 10 i 12 tåget  från Sumpan så vi mötte upp henne vid Lidel parkeringen och där stog vi tre helt själva på 12 slaget. Fast vi hade ändå svinroligt.
Kvällen fortsatte och runt 3 begav vi oss hemåt. Vi traskade och tro mig, det var svin kallt! Jag trode seriöst att mina fötter skulle förfrysa. Jag var hemma halv 4 och då hoppade jag direkt in i duschen. Vet inte hur länge jag duschade, jag stog där tills jag tinade. Sen hoppade jag i säng och sov som en stock.










/ Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0