Ondagenis

Hejis på digis :)

Vad har jag gjort idag?

När jag vaknade fixade jag mig och halv 2 kom mormor och hämtade mig.  Vi hämtade upp mamma och åkte sen vidare till Barkaby. Där bytte vi lite julklappar på Cervera. 
Sen gick vi in en snabbsväng på Ikea. Sen vidare hem till mamma där hon och jag åt middag. Coscos, kött och lite grönsaker. Efter middagen gick jag till Tyghuset och köpte några sidenband, rosa, blått, rött och svart.
Kl 6 åkte vi och tränade, spinning., rätt roligt faktist.  Och  ja,.. nu sitter jag här hemma och inte gör nått alls. 
Ska verkligen sova tidigt ikväll, skolan börjar ju imorgon. Lite lagom skönt sådär.

Take care // Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0