Gala, Alan, bowling och filmis

Hej snuttisar!
Tänkte bara skriva några rader innan det blir dags för sängen.
Först och främst kan jag nämna att jag har fixat mina kuser nu, allt är som det ska vara och det känns super skönt. Jag vägde fram och tillbaka mellan religion B och ergonomi. Lat och skoltrött som jag faktist är valde jag ergonomi. Jajaa, hur som helst var vi på Bwfc galan ikväll. Haha! Oj, vad jag skrattade alltså. Ni är verkligen störda.
De delade ut typ tusen pris så kan vara ärlig och säga att jag inte rikgit minns vem som vann vad men måste dock nämna att min och semmlans blogg var med på nomineringen av Årets blogg, vi vann inte men jag menar vad kan man begära när det var en slyna och typ fem andra som röstade ;) ?.

Tihi


Fabians idolbild med Jessica

Efter galagrejjset gick vi till bowlinghallen där Emmelie, Julia, Firat och Martin spelade bowling. Vi satt där ett tag sen åkte vi vidare hem till Alan. Orkade dock bara vara där i typ en halvtimme så jaa,.. runt 11 tiden hämtade pappa upp mig och Pessica. Vi åkte hem till mig och åt macka och drack varm oboj. Mysis.  Vi såg också på en film, minns inte vad den hette men det gör inget för den söög. Vi hade tänkt att se Twiligth men det var så himla dålig kvalité och enligt Jessica är filmen as bra med en döhet kille i huvudrollen och jag ville inte förstöra filmen genom att se den när den är dålig, hehe.

Lägger upp en bild på julia med hennes nya sötisfrissa.


Oj, nu har klockan rusat iväg och jag är aldeles super trött. Sovdags för mig med andra ord. Godnatt kära läsare.


Denicis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0