Det är en söndagkväll

Hej slynor
Tänkte berätta lite om gårdagen men jag ångrade mig just. Jag orkar helt enkelt inte. Vi ferrade iallafall och Linnea spydde imorse. Hon var först helt övertygad om att hon hade blivit magsjuk då väldans många verkar vara det. Hon kom dock snabbt på att det bara var bakfyllan. Haha hon är för söt.
Vi hade hur som helst en trevlig kväll och de orden får avsluta det här blogginlägget.







Förresten, som ni förmodligen märkt så går inte g.g längre. Det är uppehåll ett tag och man kan ju tro att jag skulle deppa över det men så är det faktist inte. Visst gossip girl är den bästa serien men istället för att den går varje sönda klockan 7 går nu Greek. Greek är svin bra, smått töntigt men så himla söt.  Så till alla er som deppar över att g.g är slut spana in Greek istället.  Bara en liten parantes sådäär ;)



/ denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0