Provridning och såå

Hej! Jag kom hem för ett tag sen, har precis kommit it ur ducshen. Det behövdes verkligen, jag höll på att frysa ihjäl ..minst sagt. Usch alltså! Men jag får faktiskt skylla mig själv om jag tar vanliga ridbyxor och mina ''sommarridstövlar'' på mig,,. jag får dessutom inte på mig dom om jag ska ha ridstrumpor och raggisar så fick strunta i att ta på mig raggsockar och med andra ord frysa lite till. Det blåste svin mycket också.. och var äckligt halt.  Hästen var dock väldigt fin, väldigt väluppfostrad och allt sånt och så var hon kolsvart, hade små söta öron och värsta hjärtrumpan. När jag började rida var det dock lite mer häst än vad jag hade väntat mig. Hon var stor, inte i manken men stor och maffig liksom, Det kändes som om jag inte rikigt kom åt henne. När jag satt ner på henne så gick det mycket bättre men jaa.. får se hur det blir helt enkelt.. Ska ju kolla på en häst imorgon också :)..
Förresten så såg jag på Twilight igår. Jäklar vad bra den var och jäklar vad het Robert Pattinson är! Jag citerar Jesscia '' Ah han är så snygg, jag vill också ha en kille som är vampyr'' hm.. Svar: Ja!


// Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0