Onsdag

Hej!

Idag har jag bara varit i skolan., vi hade psykologiredovisning. Usch!, vi var rätt oförberädda så jag blev lite nervös och pratade i 190, men det gick rätt bra ändå hoppas jag.
Jag hade även turen att träffa på Johan och Keviis precis innan jag slutade så jag fick skjuts hem, väldans skönt att slippa cykla faktiskt. Frågan är bara vad pappa tycker om det.. jag har åkt bil hem från skolan väldigt ofta på senaste tiden och det resulterar i att pappa får åka ner och hämta min cykel när han kommer hem från jobbet. Det är lite drygt det där... jag cyklar nämligen hellre till skolan än att åka buss men när det är dags att åka hem igen är jag bara trött och frusen., med andra ord lämnar jag gärna cykeln där och tar mig hem på något annat sätt istället.  Jaja., jag antar att det är fördelen med att ha en snäll pappa och många kompisar som tagit körkort.
Förresten så är mitt körkort också på g så snart slipper jag det dilemat ;).

Ett annat dilema jag har just nu är min naglar. Varför får jag ingen tid Andrea?!  Jag limmar för glatta livet här.


Ha en bra onsdagkväll så ses vi senare vettja!


//
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0