Städa och så

Hej gullisar

Idag ska jag städa mitt rum., ucsh det är grejjer överallt. Har ni märkt hur ofta jag städar mitt rum? Tror jag gör det en gång i veckan. Alltså inte bara typ damsuger igenm rummet och plockar lite smågrejjer, utan riktigt storstädar. Kan verkligen inte förstå hur det kan bli smuttsigt så fort som det faktist blir.

Jaja,. hur som helst ringde Emmelie och väkte mig imorse. Så typiskt henne att göra så. Haha!
Mobilen ringer kvart i 11 och hon VET att jag sover vid den tiden på dygnet.
Jag svarar i telefonen genom att säga 
-  Jag sover!
- Jaha, men alltså jag har en jätte viktig grejj vi måste prata om denice.
- Men jaha, vadå vad har hänt?,. eller vänta två sekunder, ska tända lampan..
- Okej.
- Ahh vad är det?
- Hm...vänta.. hur gick det att jobba igår förresten?
- Jo det gick väl bra..
- Jaha okej, vad tidigt du slutade.
- Ah jag vet, as skönt... men vad var det du skulle säga?
- Äsch inget, jag sa bara så för att du skulle vakna.

haha verkligen typiskt Emmelie att göra så. Hon vaknar tidigt och då har hon tråkigt så hon ringer och väcker mig. Vi pratar i telefon i tre minuter och när vi lägger på är jag för pigg för att kunna somna om.. Såklart.


// denice


Kommentarer
Postat av: Emm

hihi smart är vad jag är : )

2009-01-17 @ 16:01:58
Postat av: ljzm

HAHAHAHAHAHAHAHAAHA jävla emmelie

2009-01-19 @ 22:24:49
URL: http://lajnalizm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0