Godnattis

Godkväll!

Jag ska försöka komma i säng tidigt ikväll, det är absolut dags att vända tillbaka dyngsrytmn nu. Jag sover ända till 1-2 på dagarna och trots det är jag trött när jag vaknar. Oavsett om jag går och lägger mig vid 1 på natten så kan jag inte somna förens kl 3. Hmm., ja tror jag ställer klockan tidigt imorgon.

Hur som helst så mailade jag  vår studievägledare på skolan tidigare idag. Jag måste gå en till kurs eftersom Affärsjuridiken och psykologin krockar. Det är rätt irriterande med tanke på att jag visste om det redan i början på trean och jag vet inte huuur många gånger jag pratade med syon om detta. Jag fick ingen hjälp alls och hon sa hela tiden att hon inte hade tid med mig. Men herregud, jag gick dit minst 10 gånger, nån gång måste hon väl ha haft tid!?
Därav anledningen till mailet. Jag skrev om mitt problem och sa att jag ville boka tid för ett möte,.eftersom det måste lösas så fort som möjligt vill jag preoriteras när skolan väl börjar.  
Vet ni vad jag fick för svar på mailet?
''Hej! Jag har semester, återkommer 7 januari. Godjul! ''
Men hej liksom, min tanke var inte precis att jag skulle träffa henne innan skolan börjat. Åh jag blir så irriterad!.


Jaja.. ska duschis nu sen ska jag sovis :)  

Godnatt cupcakes 
 Denice 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0