Vad får lilla Emmelieis i födelsedagspresentis då?

Godkväll
När jag kom hem idag hittade Cosmopolitan i brevlådan och vet ni? Jag blir alltid väldigt glad när jag får den. Alltid lika roligt att läsa liksom. Emmelie önskar sig en permenation av Solo från mig i födelsedagspresent och så här är det.. ger jag henne det så blir det ju lite som en present till mig också, jag menar bland det första hon faktist gör när hon kommer hem till mig i början på månaden är att fråga om jag fått nya cosmo, hon läser min tidning och jag läser hennes liksom. Bytlånis..  Det skulle faktisk vara rätt så smart om man bortser från att jag redan har planerat en sak till henne. Själv tycker jag att den saken är jätte bra men det är ju liksom inte jag som ska få den. Jag menar en premenation är ju vad hon önskar sig men är det verkligen vad man ger bort till sin bästa vän i 18 present? Tror inte det faktiskt.







Idag har jag varit hemma från skolan, jag sov inte en blund på hela natten kändes det som, min sötkisse höll mig vaken genom att ligga på min mage, gå runt huvudet på mig och slicka mig på näsan. Usch, det är verkligen jätte obehagligt när han gör så. När pappa åkte till jobbet släppte han ut kisse och först då kunde jag sova ordentligt. Trots att jag inte var på mina lektioner så ställde jag klockan på nio. Väl vaken pluggade jag fram till klockan ett. Så duktis av mig! Därefter fixade jag mig lite och kilade ner till skolan ändå. Hade ett prov att göra som jag inte fick missa.,  sen var jag även tvungen att fixa lite grejjs så Emmelie väntade på mig tills jag gjort klart provet, vi gjorde det vi skulle och sen tog vi en fika på Finkan. 




Ledsen för att det blev ett lite längre inlägg, jag vet ju själv hur det är.. läser i stort sett aldrig själva inlägget, bara kollar på bilderna : )., men jag vet att ni faktist orkar läsa det  här inlägget gullisar


Take care cupcakes !

Denice


Kommentarer
Postat av: N

gulliga lill emmelie

2009-01-18 @ 19:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0