Toorsdagen dååå

Hej på er!
Idag har jag varit med skolan som vanligt. Två av mina lektioner var intällda så jag slutade halv 10 istället för halv två. Superskönt. Jag var dock inte hemma förens 11 eftersom det tog ett tag innan jag upptäckte det. Hehe.
Väl hemma pluggade jag lite., vi har gått i skolan i en vecka och en dag och har redan super mycket plugg. Kul kul...
Hur som helst så ska jag jobba ikväll. Det är ju stängt på Aronsborg över julen så jag har inte jobbat på en nästan en månad. Ska bli kul att jobba faktist, tror inte vi har så mycket gäster så det blir förhoppningsvis en tidig kväll. Jag börjar skolan klockan 12 imorgon så jag får lyckligtvis sovmorgon.., skulle det bli sent så gör det med andra ord inte så mycket.
Jag ska även jobba imorgon kväll.. Det känns lite sådär faktist. Julia fyllde ju 18 i tisdags och tankten var att vi skulle dra ut på krogen. Nu får de göra det utan mig helt enkelt. Suucks..,

Jaja.. nu ska jag sussa lite tror jag.  Är helt tok trött..

//Nissis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0