Shopppiis

Jag och Emmelie har varit i kista idag. Åh jag hittade ett par jeans.. 300kr vilket klipp säger jag bara. Igår beställde jag även ett par skor, en väska, en supersöt pjamas, två linnen och fyra sjalar från Hm. Åh, det piggade upp mig lite i vinterkylan., dessvärre kommer grejjerna inte komma förens vecka fem men det är egentligen bara bra för nu har jag inte mycker pengar kvar på kontot ska ni veta. Får lön den 15 så jag överlever någ tills dess. 
Emmelie shoppade också men vad hon köpte får hon helt enkelt berätta själv. eller? 
Jaja,. jag har massvis att göra så nu har jag inte tid att sitta här och slöa.  Det rimmade, thihi

Ha en mysis söndagkväll snyggisar.


/Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0