Plugga, plugga, körlektion och prov

Ja nu måste jag säga att de var dags att blogga igen. Kan ju säga att min helg har sugit eller aa mitt liv typ suger faktiskt, jag har kommit in i en väldigt dålig fas i livet där allt är väldigt tråkigt.. Har aldrig lust att göra nått typ alltid trött, oavsett om jag sitter hemma och de är en lördag, finns verkligen ingenting att göra, ändå sitter jag hellre hemma och kollar på film eller sover bort kvällar helt sjukt.. Kulatt jag ska ha ett sug tråkigt liv när jag är 17 år gammal. Men de kanske är så att gud typ vill att jag ska vila upp mig för han vet att jag kommer att behöva vara utvilad när jag fyller 18. Kan ju iallfall hoppas att de vänder då. Hur som helst den här veckan ska jag plugga plugga, hade prov idag i multimedia och jag klarade de fint. Måste sen plugga samhällskunskap har prov på torsdag. På onsdag ska jag också till enköping för att ta en dubbel kör-lektion skulle egentligen kört imorse i bålsta men hon blev sjuk så nu måste jag åka till enköping. Men måste ju ändå dit för eller senare. Nu ska jag vara social med marlene och jörgen, hoppas att min lilla älsklings wiggo vaknar snart också. Han var så söt idag, jag har köpt jeans och en skjorta med slips så söt.



XO XO Emmelie

Kommentarer
Postat av: ljzm

fett söööt ;o

2009-01-27 @ 11:29:43
URL: http://lajnalizm.blogg.se/
Postat av: Emm

hehe aa :p

2009-01-27 @ 16:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0