Min helg..

kommer suga totalt!  Jag ska upp klockan nio imorgon och provrida en häst, det kommer såklart bli jätte roligt men en tidig morgon reslulterar även i en tidig kväll dagen innan. Hästen står i Håbo-tibble och tjejen som ringde mig verkade verklign jätte gullig. Jag har en bra känsla och tror att lilla tottisen kommer vara jätte fin.
Jag ska även provrida en annan häst på söndag. Det är visseligen lite senare på förmiddan men jag vill ju inte komma dit hur trött som helst. Enligt planerna ska jag åka till Enköping och träffa Rebecca på lördagkväll men det innebär att jag måste ta bussen hem senast kl 11 morgonen därpå., och Innan 11 ska jag sminka mig, käka frulle och gå till busshållsplatsen, som tar en halvtimma., Måste alltså gå upp väldasans tidigt även på söndagmorgoen. Hur ska jag orka det? Dessutom jobbar jag måndag, tisdag och onsdag kväll nästa vecka. Jag kommer definitivt vara toktrött.

Förresten så har jag varit på riktigt dåligt humör idag. Helt utan anledning. Jag måste faktiskt säga att jag tycker lite synd om pappa som fått ta emot all skit som jag slängt ur mig. Pappa har dessutom en tendens att göra mig ännu mer arg eftersom han gärna ska sjunga så högt han kan, picka på mig med olika grejjer,  boxas eller skojjknäppa mig i huvudet när jag är arg eller irriterad. Vet inte om han tror att det ska göra mig på bättre humör eller något liknande men kan lova att det inte har den effekten som han önskar. Oh nej!

Jaja nu ska jag hoppa in i duschen så lite av ilskan rinner av. Sen ska jag se på Twilight, skiter i att kvaliten suger totalt JAG VILL SE DEN NU!!

POK / Denice


Förresten så är jag sugen på att beställa bruna linser igen., eller jaa,. om jag orkar med tjejernas tjat vill säga..Hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0