Kommentera

Måste bara säga till alla er som läser våran blogg. snälla börja kommentera, förstå så mycket roligare det hade blivit för oss. Förresten tyckte jag de var jätte roligt att se på bilderna denice lagt upp från 2008, tänkte ni på att jag var med på ungefär varenda bild ;) haha. Inte så konstigt med tanke på att de här har varit lite utav Nisses år för mig. Från och med april förra året, insåg jag att någonting saknades i min vardag och de var min allra bästa och äldsta vän Nissis, att umgås varje dag hela tiden försvann liksom lite grann där ett tag. Men som sagt så blir de inte nu. Däremot så ska Jessi och Nisse umgås ikväll hos Nisse och frågade om jag ville vara  med, men aa jag ber om ursäkt men jag är bortlovad.
Nu ligger jag i soffan och tittar på CSI tycker verkligen de är jätte bra, dom vet ju alltid i början vem mördaren är eller dom gissar och dom har alltid rätt. Det är väll de som är lite mindre bra, men i de stora hela så är de super. Om en vecka börjar vi skolan igen, usch jag vill ha längre lov. Nu ska jag kika runt på lite olika sidor för att se om jag hittar något jag vill beställa. Känner mig väldigt sugen på att shoppa via datorn ;)

Hoppas ni får en jätte trevlig kväll gullisar
XO XO Emmelie

Kommentarer
Postat av: Jugge

CSI e okej, bäst är CSI NY. Däremot gillar jag inte David Caruso i CSI Miami. Sååååå dålig skådis får man leta länge efter, han har bara en enda pose. Det är den där han lutar ned huvudet och försiktigt drar ned sina solbrillor lite, samtidigt som han sneglar lite uppåt och fäller en moraldrypande kommentar. Hatar det!

2009-01-02 @ 22:17:26
Postat av: Emm

Okej, menade inte riktigt sådana där kommentarer. Det får inte bli så mycket att de är jobbigt att svara på. Förresten tycker jag att vanliga CSI är bäst. Så jag håller ej med där riktigt. Måste även erkänna att jag inte har den blekaste aning om vem den där David Caruso är, eller är de han med orangea håret ? :)

2009-01-02 @ 22:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0