Jag lär mig av mina misstag

Jag var och provred en annan häst idag, som jag tidigare nämt, och idag tog jag på mig betydligt mycket mer kläder. Jag frös inte en ända gång, bra va?
Hästen var jätte fin och jag ska rida den på torsdag igen. Det känns faktist jätte bra och hästen står på Frötuna, det är väldit fint där, de har ett rätt stort ridhus och två fina ridbarnor. Bra ridvägar också..vad jag har förtått.
Jaja,. jag kom precis ut ur duschen och ska strax börja fixa mig. Gun ringde och frågade om jag kunde jobba ikväll och det gör jag sågärna. Komiskt nog blir det säkert min senaste kväll på hela helgen. Haha! Och jag som ska up kl 6 imorgon.. Förresten så kommer jag att duscha tre gånger idag. Inte alls bra.. tror min hud kommer att torka ut snart. Fast jag älskar ju att duscha!
Jaja.. jag har inte tid att skriva mer men vi hörs ikväll eller imorgon gullisar :)

/ denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0