Jag har också varit på naturhistoriska denna vecka

Hej på er!

Idag ringde klockan tidigt, 9 närmare bestämt.  Jag var nere hos Andrea och gjorde naglar kl 10, usch vad trött jag var. När klockan ringde frågade jag mig själv varför i helvetet jag bokat en tid så tidigt på morgonen men kom snabbt på att det berodde på att vi inte ville försumma hela dagen. Vilket var bra tur för när naglarna var fixade ringde mammaoch frågade om jag ville följa med på naturhistoriska riksmuseet och gå på cosmonova med min kusin Cameron.

Vi gick runt och kikade på några utställningar sen såg vi på en film om rymden och svarta hål. Jag tycker det är super roligt att gå på cosmonova faktist., och filmen var jätte intressant.




/nis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0