Horoskop

Hej på er igen.. letade fram cosmopolitan från januari då jag glömt att läsa mitt årshoroskop. Älskar att läsa horoskop och tänkte passa på att berätta lite om hur mitt år beräknas att se ut ;).

Jag är född den 22 september vilket innebär att mitt stjärntecken är jungfrun.

I januari ska jag ta det lungt och mest gå på stan och dra film på kvällarna.

I februari när alla hjärtansdag närmar sig kommer killen jag är förtjust i ge mig en kärleksförklaring.

I mars kommer jag mest att längta efter killen då han är långt borta.

I april kommer jag festa och släppa loss totalt.

I maj kommer jag vara arg som ett bi, ska tydligen hålla inne med alla spydiga kommentarer.

I juni kommer jag vara allmänt generös, jag kommer även att ställa upp för en vän.

I juli ska jag massera snyggingen jag dejtar.

I agusti ska jag fixa om mitt rum, ny tapeter kanske?

I september ska jag gå förbi min killes jobb och pussis lite på honom.

I oktober kommer jag att ha en fight me mina nära vänner. Inget verkar kunna lugna ner dem.

I november känner jag mig sexuellt ambitiös.

I december ska jag ha knytis med mina vänner. ( tack och lov att vi blir sams)


Den killen som passar mig bäst är Skorpion. '' Han avgudar dig och du är precis lika förälskad. Det slår så mycket gnistor om er så att brandalarmet kan gå.''

Den killen som passar mig sämst är Våg. '' Får du den här nyckfulle kille att sluta flirta med andra så känner du dig säkrare bådei och utanför sängen''
och Skytt  '' du tycker att hans frispråkhet är brutal, och du önskar att han ansträngde sig lite mer för att värma upp dig innan sex.''


Min svåraste relationsutmaning: Det tar tid innan jag öppnar mig. Min partner kan känna det som att han måste bevisa något för mig.

Jag vet att jag träffat den rätta när:..  jag är tillräckligt bekväm i hans sällskap för att släppa på mina sexuella hämningar.

Mitt nyckeldrag är noggranhet : Min suveräna planeringsförmåga gör att alla projekt jag tar mig an flyter på utan problem.

Jag har svårt att låta bli lite bus: Jag får en kick av att gå emot min duktiga image och kan bete mig lite skandalöst ibland.




Okej så här är det, jag tror inte ett dugg på horoskop. Faktum är att jag tror att det är en söt liten människa som får hyfsat bra betalt för att hitta på en massa skit om varje stjärntecken. Men jag älskar att läsa horoskop. Jag älskar att läsa dem, jag älskar att  hoppas på att det ligger någon liten sanning i det som skrivs och jag älskar framförallt att läsa saker som jag känner igen mig i. 
Jag menar '' en kick av att gå emot min duktiga image'' Javisst!  Fast och andra sidan...  min suveräna planeringsförmåga har jag ännu inte upptäckt måste jag säga.

Sen undrar jag såklart vem som ger mig en kärleksförklaring i februari och vem den as heta killen som jag ska ge massage är?
Och en sak till.. tjejer innan vi blir osams vill jag bara säga förlåt! Vad jag än har gjort så ångrar jag mig ;).



//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0