Hej sötisar

Hej allihopis!!

Vad har jag gjort idag? Först sov vi till kl 1, åt frukost kl halv 3 inte okej. sen åkte jag till marlene och jörgen och träffade min lilla fulfiiis bebis. Som började gråta när jag tog upp han, då blev jag lite små ledsen. Lilla tjockisen är söt ändå. Sen åkte jag och marlene på affären och köpte lite fett, vi köpte 2 chipspåsar en ostbågsåse en dipp, 2 flaskor cider och lite godis. Vi tänkte se på film ikväll bara, så de blir lugnt och tidigt i säng. Nu ska vi snart äta kycklingenshiladas eller hur de stavas. Tänkte lägga upp lite bilder från när jag och Marlenes familj var på naturistoriska museet och såg på cosmonova för några dagar sen.









XO XO Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0