Godmorgon

Godmorgon kära läsare!
Jag kom hem från skolan för ett tag sedan, jag hinner vara hemma i sisådär 4 och en halv timma innan jag ska bege mig tillbaka till skolan. Jag har med andra ord en lektion kvart över 8 och sen nästa klockan 3. Det suger!
Ambitiös som jag är cyklar jag dessutom till skolan.., eller jaa ambitiös och ambitiös.. jag har inte hunnit fixa nytt busskort ännu och det är både komplicerat och betydligt mycket dyrare att betala med pengar när man åker buss.
24 kronor för att åka ner till centrum och 24 kronor för att ta sig hem igen, 48 kronor per dag med andra ord.  Och nu när jag åker hem en gång imellan lektionerna blir det 96 kronor. Vet ni vad ett busskort kostar? 250 kr.. och då får man åka hur mycker man vill på en hel månad. Förstår inte hur det kan gå ihop faktiskt. Jaja. nu ska jag se till at få lite mat i magen och sen se på film. Myysis.  


Hörs senare gulligull

 
Jag innan skoliis


/ Denice

Kommentarer
Postat av: Shannon

Finnis Kusiin<3<3

2009-01-15 @ 19:11:10
Postat av: Nis

Gullunge du är shan :)

2009-01-16 @ 14:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0