Godkväll!

Hej på er!
Nu var det ett tag sen jag skrev men har helt enkelt haft dåligt med tid på senaste.

Idag har jag varit i skolan, jag började kvart över 8 och sen hade jag håltimme från halv nio till kvart över 12 så jag åkte hem till mamma och napa lite. Mamma och Peder var hemma så vid 11 tiden gjorde de kantarellomelett till lunch., vi käkade lite och sen drog jag tillbaka till skolan. Jag hade två lektioner till sen slutade jag för dagen. Efter skolan åkte jag med Emmelie, Åsa , Wiggo och Marlene till bro. Hehe.. vi var där ett tag sen åkte vi hem till Emmelie. Vi städade och diskade lite:p. Därefter kom pappa och hämtade oss. Väl hemma gjorde vi pannkakor.,, Lite komiskt faktist.. I bilen sa jag till pappa att Emmelie, handen på hjärtat, lagar de godaste pannkakorna jag vet ( moster och mormor också ;) ). Pappa ville egentligen ha vofflor men efter mycket om och men slutade det med att Emmelie stekte pannkakor. Vet inte riktigt vad det var för fel men pannkakssmeten var helt tjock och krämig och jaaa.., det blev helt enkelt pannkaka av pannkakorna,.fast ändå inte,om ni förstår hur jag menar? 
Jaja.. Ett  lite mindre intressant inlägg kanske,. men nu ska jag iaf plugga lite och sen sova. Emmelie sover redan och kan lungt säga att det är bäst för henne att hon är tyst imorgon på morgonen., ja menar klockan ringer inte förens 11 och det innebär att hon ska sova i 13 timmar. Tror det går mindre bra men  jaa.,det återstår att se helt enkelt..


Dags att kila men godnatt på er kära läsare // Denice


Kommentarer
Postat av: emm

haha fan nämnde du inte våra räkmackor? :D

plus att de hade inte varit några problem för mig att sova 13 timmar kan jag lova:p inte nu för tiden hehe. Plus jag var väll tyst imorse? :)

2009-01-20 @ 20:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0