En söndag

Hello !
Känner egentligen inte alls för att blogga just nu, men gör det för att inte känna att jag kommer tappa igen haha.
Idag vaknade jag vid 12 såg en film Batman the dark night tycker faktiskt den var jätte bra. Blev dock väldigt besviken för att Christian Bale som spelar batman har alltid varit otroligt snygg i mina ögon, som i American psyko åh herregud säger jag bara, så sjukt het han är där. Och nu var de en riktig besvikelse att han faktiskt börjat sett gammal ut.

Efter den ringde jag Denice och fick höra att hennes pappa skulle se bio i kista så vi hängde på, och då vill jag bara informera er om att jag hade från och med då 45 minuter på mig från att sitta helt äcklig i en sov t-shirt, oduschad till att fixa mig. Men de gick ska ni veta, man var ju ingen direkt skönhet men. Så i kista hittade jag lite smink, en present till marlene som snart fyller år och så köpte jag lite underkläder. I all stress ner till parkeringshuset för att gå till bilen där Nisses pappa väntar på oss för att han ska träna fotboll. Hör jag hur nisse kör på våran vanliga hälsning "Men hejis" och jag tänker vem fan snackar hon med. Vilka står där om inte min favorit Thomas och favorit Henke, åh herregud så chockad jag blev och verkligen glad ska ni veta. Jag bara log haha, har inte träffat dom på hur länge som helt och där kommer dom från ingenstans i kistas parkeringshus. Synd att vi hade så bråttom och inte hann prata, men jag saknar er mycket ska ni veta.

Nu sitter jag iallfall vid min data tänkte se klart en film som jag och Firat började se för någon dag sen, för att han just för tillfället spelar cs den lilla nörden :)



Hörs imorgon XO XO Emmelie


Kommentarer
Postat av: Henke

Ja man vart verkligen paff:P måste styras nånting snart :)

2009-01-04 @ 22:46:08
URL: http://http://henkeyo.blogg.se/
Postat av: jackie

men så¨trevlig du nämde då inte att du prata med mig i telefonen då? :D

2009-01-04 @ 22:59:31
URL: http://drunkenjack.blogg.se/
Postat av: Nis

Haha ja det var roligt att springa på varandra sådär! Allt för länge sen!





Men jakkrit Wikstöm vi träffade dem låååångt efter du ringde :)

2009-01-04 @ 23:34:28
Postat av: Emm

hahah naaw men så lycklig man blir. jag får 3 kommentarer på loppet utav en timme . Men absolut henke vi måste helst klart ses snart :) Förresten har du skaffat blogg HAHA. måste bara läsa den nu!! och jackie de står ändå så mycket om dig i våran blogg ;)

2009-01-05 @ 00:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0