En söndag

Hello  ! Kan ju börja med att säga att jag var på stinsen igår med pappi, väcker mig med att skrika att han ska dit eller jag tyckte de lät som ett skrik iallfall : ) Där hitta jag iallfall en kjol och ett par glansiga tajts, tänkte köpa underkläder men glömde helt  bort att jag lagt undan dom. Aja när vi kom till bålsta var jag med hjärtis en stund som blev sjuk stackars. Sen vid 6 tiden åkte jag till nisse, vi tänkte egentligen dricka och träffa lite folk men jag banga. Fixade i ordning oss och så drog jag hem när dom drog dit, lite onödigt men äh. Nu har jag precis gjort pannkakor, helt sjukt vad jag är grym på att göra de. Kanske borde starta en egen pannkaks restaurang eller nått, jag kan fixa egna recept och hjälpa till lite med att göra dom, nisse kan ta beställningar och servera, kan anställa min bror som kock också medans jag bara drar in pengarna, fast skulle nog inte vara så jätte mycket pengar haha . Ne men nu ska jag bara kolla på film och sen läsa på lite teori. Hade så bra allihopa : )




You know you love me XO XO Emmelie

Kommentarer
Postat av: nis

Finis hårbandis

2009-01-11 @ 14:31:09
Postat av: Emm

men lilla jais!!

2009-01-11 @ 15:04:10
Postat av: nis

men duis är bara fulis :)

2009-01-12 @ 09:39:48
Postat av: Emm

nejis jag är en sötis :)

2009-01-12 @ 15:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0