Depp period

Nu var de länge sen jag blogga igen, men jag menar ni förväntar er inget annat heller än att jag ska suga på att blogga varenda dag. Det går i perioder hur man känner för bloggandet, de vet ni som bloggar. Igår slutade jag tidigt och åkte hem, försökte få julia att skjuttsa hem mig men hon var fan i mig inte lätt övertalad haha. Men sen skulle jag till Andréa så julia hämtade mig hos mamma och körde mig dit, haha så coolt vi har blivit så stora helt sjukt. Julia kör bil utan hennes mamma eller pappa bredvid liksom de är ju sjukt haha. Jag tycker iallfall att hon var jätte duktig. Blev även jätte nöjd med mina naglar, gjorde faktiskt franskt igår, hon har blivit så duktig den där lilla figuren. Somnade även tidigt igår, låg och läste min bok som jag bara slutade läsa för typ en månad men nu blir de ändring på de. För den är jätte bra, men hur som helst att jag somna tidigt bidrog till att jag vakna tidigt 9:16 för att vara exakt och då gick jag direkt upp gjorde värsta frukosten tog med mig min laptop satte mig vid köksbordet och plugga. Men nu har jag slutat nu haha, idag ska jag åka till min farmor och farfar, saknar dom faktiskt de var ganska länge sen jag träffis dom. Men då ska nog Wiggo också följa med, jag hade nog kört till dom om inte Wiggo följt med, vågar inte de om han följer med. Och jag vill ju hellre ha han med mig än att jag ska få köra:D Fast vet ej om han får, har smsat marlene men jag tror att hon sover men jag hoppas iallfall. Förresten kan ju även säga de att jag också är i fullgång med körkortet. Ska faktiskt sätta mig och plugga lite teori snart, gjorde de aldrig igår. Men en sak ska ni ha jävligt klart för er att i slutet på maj början på juni SKA jag ha mitt körkort.



Nej nu ska jag hoppa in i duschen göra mig i ordning och sedan ringa Marlene. Hade så bra  XO XO Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0