Dåliga dagar

Hej på er : )

Måste bara börja med att säga att jag har haft 2 dagar som varit sådär alltså, igår var de katastrof orkar inte ens dra upp allt som hände. Från att behöva gå till skolan och inse att man inte har någon lärare till att krossa glaslampor och skära mig på fingret, aa ni vet sådana där dagar när bara allt går fel. Plus att jag har haft så himla ont i halsen de kom natten till tisdag, jag kunde inte ens svälja. Fast det är mycket bättre nu måste jag säga, men ska ändå gå och göra nått sånt där halsprov imorgon, tänkte passa på när jag ändå måste uträtta lite ärenden oj så duktig jag låter när jag säger så haha.

Imorgon ska jag ta och plugga också, antingen stannar jag kvar i skolan för att plugga eller så tar jag med mig allt hem men de måste göras. Alltså jag har mycket lättare för att komma igång om de tillexempel är en uppsatts man ska skriva än att läsa på till ett prov och jag kan tala om för er att jag har 3 prov den här månaden och hur känns de? plus att när vi var på praktik fick estet se film på idrotten så dom ska skriva prov på de. Under tiden får vi se filmen och antagligen skriva provet nästa vecka. vilket gör det till 4 prov i Jan, helt sjukt. Måste ta tag i mitt liv nu känner jag, börja plugga och åtminstonde gå på nått träningspass i veckan måste prata ihop mig om de med tjejerna tror jag.

Jag såg även att nya gossip girl avsnittet kommit ut idag och jag såg de ju självklart på en gång, men jag vet att jag har sagt de många gånger förut, men vad jag älskar den där serien. Alla problem, som man sitter och tänker på, hur de kan fixas osv och hur kära dom är i varandra åh de är så gulligt. Jag vet att många av er inte sett långt men bara Blair och chuck blir tillsammans någon gång så blir jag nöjd. Vet att jag skvallrar, men jag vill gärna förstöra för er lite grann och i  bloggen kan ni inte börja läsa något och sen bli irriterade för att jag berätta de, för ni kan ändå inte sluta läsa de höhö ;) Lily och Rufus börjar också äntligen bli ett par!

Nu blev de ett långt inlägg, men jag får låstas att de var för att jag tar igen alla mina icke blogg dagar ; )
Imorgon fyller förresten Marlene år, så ska upp dit och gratta henne tror hon kommer bli glad över vad hon får iallfall!

Det blir tidigt i säng ikväll, för de är inte lika mysigt att sova ensamen och då blir de fortare nästa dag. Smart va?

XO XO Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0