Är trött idag!

 Hej alla glad, eller var ni nu är : ) 

Kan ju börja med att säga att gårdagen var ingen hitt för min del, faktiskt en del tråkiga saker som hände men de är glömt nu..

Hur som helst, ursäkta med hur som helst måste vara mitt "nya" ord liksom. Säger de hela tiden och skriver de haha aja, iallfall idag var ju första dagen i skolan sen innan jullovet och shit vad jag var trött kan jag lova. Plus att jag har ju turen att börja kvart över 8, helt seriöst så är de inte okej någonstans. Så nu ska jag faktiskt ta en liten nap så att jag kan vara uppe med hjärtis lite längre ikväll, plus att det är fredag imorgon så kanske inte gör nått att jag är jätte trött imorgon när jag vaknar. Förresten så imorgon ska vi börja med våran teater grej i skolan och de ska bli riktigt roligt faktiskt, jag har valt att vara on stage haha undra hur de ska gå ;)

Iallfall nu ska jag sova en stund, sen ska jag hem till mamma och sen träffa hjärtis.

XO XO Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0