2009

God Eftermiddag allihopa. Måste säga att nyårsafton måste slitit ut mig ritkigt rejält, igår var jag helt död hela dagen. Denice och jag åt mysíg middag tillsammans, efter middagen la jag mig på soffan vi titta lite på en film som gick på 4an och vad händer? jo jag somnar, sover i lite över en timme. Vi går sedan in i mitt rum för att lägga oss och se på en film, som rent ut sagt sög Surveillance heter den. Efter den åker Nisse hem och jag kollar lite på en utav mina favorit filmer The fighting temptations, hur som helt efter att ha kollat typ 10 minuter så inser jag att jag fortfarande var helt utslagen och behöver sova kl var då ungerfär 00:30 imorse eller snarare iförmiddags var klockan 13:42 shit tänkte jag, de är inte sant. Jag ligger alltså fortfarande i sängen helt slö, i väntan på att få lite sällskap. Jag har laddat ner Twilight den där vampyrfilmen jag tycker den verkar ganska bra faktiskt. Hmm mycket film insåg jag precis men men.

Hur som helst, de är ett nytt år. Jag kommer fortfarande skriva tex 5/1 - 08 om man ska skriva upp datumet någonstans, de tar alltid så lång tid för mig att komma in i de nya året. Men om 1 månad och några dagar så fyller jag år och jag längtar sååå himla mycket. Nästa vecka kanske jag ska ta min första körlektion, och de känns verkligen bra kan jag säga. Så jag kan få veta vad jag behöver öva på höhö. Min nyår var ialflall jätte trevlig och de hoppas jag eran vad också :)


You know you love me XO XO Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0