Var beredda på ett ganska långt inlägg!!

Hej på er "alla" läsare, hoppas ni haft en bra dag. Min började inget vidare, har sovit dåligt 2 nätter nu och är helt sjukt trött. Imorse fattar jag inte hur jag kunde ta mig till skolan tror de var mycket för att hjärtis hade blivit arg på mig om jag inte skulle, plus att jag hade lovat han att gå. Vid 07:10 gick jag till nisse typ, kan säga att jag inte varit så seg på länge. Satt på hennes golv och kolla på när hon fixa sig typ. Själv blev de håret i en toffs ett blått diadem och osminkat, vilket var ganska skönt de var onsdag och jag sluta tidigt. Men sen fick vi för oss att åka och luncha tillsammans, jag, julia och andréa på den nya kinan. Då kände jag väll mig sådär fräsch haha.


Haha lägger ut en väldigt gammal bild på Julia och Andréa, och tjejer bli inte sura för de finns värre tro mig ;)





Iallafall nu är jag hos min kusin, är barnvakt åt hennes son som är 11 år. Kom hit för ungefär en halv timme sen och har faktiskt inte varit här någon gång. vilket hus dom har, hur fint som helst verkligen fint inrett. Helt sjukt William är 11 år har en riktig värsting dator, platt tv, psp eller vad de heter, xbox 360 aa skitsamma han har allt. Han har till och med ett eget spelrum (utöver hans vanliga rum) med en större platt tv än mig haha så sjukt.

Ska vara här till på fredag egentligen men jag tror faktiskt att jag åker hem imorgon, så får min farmor komma hit istället.
Är jäkligt trött måste jag säga, men egentligen borde jag passa på att plugga en massa när jag väl har tiden och är ensam.



Jag har gjort bort mig och ångrar mig mycket. skriver de här för att alla ska förstå att jag är kär i min hjärtis, bara så ni vet alltså!

XO XO Emmelie

för att de ska kännas bättre lägger jag ut en gammal bild på mig också, men sannas söta nalle..


Kommentarer
Postat av: Robban

Sjukt snygg du är Julia!

2009-02-26 @ 13:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0