Sista helgen i januari

Över fyra dygn som jag bloggade. Shame on me!  Jag har faktiskt tänkt att blogga flera gånger de senaste dagarna men jag har inte haft tid eller riktigt ork.

Hur som helst så slänger jag upp lite bilder och skiver lite snabbt om helgen som varit..


I fredags hälsade jag och julia på Sigtunaridklubb. Vi intervjuade en tjej och tog lite kort. Vi var där eftersom vi skiver om dem i PA1201.




På kvällen småfestade vi lite., eller jaa, tjejerna drack men jag var nykter. Jag avsluade även fredakvällen tidigt och drog hem strax efter klockan tolv.  Tyvärr har jag ingen bild från kvällen, det knäpptes lite kort men dock inte med min kamera.

Lördagen började med att klockan ringde halv ett på förmiddan. Jag fixade mig lite och sen åkte iväg till stallet. Jag har, eller ska jag säga hade?, börjat rida en häst.

Jag innan stallet


På lördagkvällen var jag, pappa, Jennilee och Mika och bowlade. Jag har faktist aldrig bowlat förut men det var riktigt roligt. Inte i början dock, för då sög jag. Och jag, liksom de flesta tycker är skit tråkigt att göra något som man inte är så duktig på. Lyckligtvis fick jag in tekninken rätt fort. Det var Jennilee som lärde mig hur jag skulle göra,.så det var hennes förtjänst att jag inte sög helt och hållet.. eller?

Jenn


Mika

Såååå... vad har ja gjort i dag då?
Jo, min kära sötkusin fyller 14 år idag. Super grattis till Shannon! 
Vi har givetvis varit och grattat henne tidigare idag, fikade och åt tårta. Mysiiis


Jag fixade mig lite innan mamma hämtade upp mig


Visst var mitt hår finis? : )



Shan, födelsedagsbarnet



Värsta sötungen ju



Nu ska jag gå och laga mat. Jag ska göra kräftskärtsallad med potatis och lite annat.. ni vet sån jag gjorde hos Emmelie för några veckor sen? Duktiga lilla jag!!

/ Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0