190209

Hi cupcakes!

Idag ringde klockan tidigt.. halv 11 för att vara exakt. Tanken var att jag skulle vara påväg ner till Andrea vid det här laget. Jag har nämligen tid för naglarna klockan 12 idag,., vilket klockan är just nu typ.. dock ringde Andrea och frågade om jag kunnde komma klockan 2 istället och det funkade bra för mig så varför inte..

Hur som helst., igår bowlade vi ju somsagt och jaa okej.. jag förlorade med jag sög faktiskt inte. Och dessutom så var det rätt så jämnt. Det var kul att komma iväg och göra nått och dessutom händer det så sällan att det bara är vi fyra :).

Hur som helst ska jag till eskilstuna imorgon kväll. Vi ska ut på krogen där fast jag tror det blir lungt med alkoholen för min del.. jag är helt enkelt inte sugen och min ekonomi mår mindre bra just nu. Jag fick lön den 15 och nu har jag 700 kr kvar. No good, no good.
Som Emmelie skrev tidigare ska vi ut nästa helg också. Tror att vi planerade att äta middag inne i stan innan. Det blir mysis. Lyckligtvis har vi fått studiebidraget lagom till helgen..


Idag var ju tanken att vi skulle åka skridskor. Haha! Det hade ju varit jätte mysigt faktikst. Varmchoklad och skridskor borta vid Kalmarsand. Emmelie var sugen på att åka till Kvarnkojjan men det hade blivit på tok för kallt tror jag.
Vi pratade också om att åka till stan och gå på nått museum. Typiskt mig och Emmelie att göra sånna saker faktiskt.

Jaja nu är det dags att sluta blogga.. tänkte vara lite social med Emmelie.


Ha det så bra idag så hörs vi senare..







/ Denice


Kommentarer
Postat av: jennilee

vad söta ni är tjejor!

2009-02-20 @ 17:55:57
URL: http://annjennileelundmark.blogg.se/
Postat av: emm

vi vet :)

2009-02-21 @ 16:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0