Man mår som man förtjänar

Hej på er!

Studentfest igår dåå.
Jag  hade väldans trevligt. Vi var ett par stycken hos Emmelie innan vi drog till Rickars.., också  trevligt, dock lite surt att en del av vännorna inte fyllt 18 ännu så det fick inte följa med ut. Idag mår jag inte så himla bra. Jag har nog inte sovit mycket mer än 4 timmar. Dessutom får jag inte i mig nån mat så det gör mig inte direkt piggare.  Fast jag ska däremot inte klaga för jag vet att Emmelie mår tusen gånger sämre än mig. Tycker lite synd om henne men som vi sa i telefonen: Man mår som man förtjänar. Ja, helt klart..


Alla hjärtis idag. Så mysis!
Medans alla lyckliga kärlekspar har en gulligull kväll ska jag jobba. Ser faktiskt fram emot det, det är så lite jobb nu så jag ska vara glad över de dagar som finns. Dessutom var jag ledig hela förra veckan så nu börjar jag sakna det  lite.

Jaja anyway... nu har jag inte lust att skriva längre.  Slänger upp bilder lite senare :).


/ Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0